16.13



Det blev ingen uppdatering igår men ska berätta om dagen (;

Började klockan 9 med nationella prov i engelska i 3 timmar. Först var det läsförståelse i 80 minuter och en liten paus innan hörförståelsen som var i 1 h !
usch vad jobbigt det va alltså me skönt att ha det klart! nu är det bara skrivuppgiften kvar i engelskan iaf. 

Efter skolan åkte jag till stallet och jobbade från klockan 15.00 till 21.15 utan paus! 
Helt slut efter dagen! efter att ha ätit middag och ducaht somnade jag direkt! 

Idag då, det har inte hänt nånting speciellt, grymt trött hela dagen! 
Jag och tindra var iaf duktiga åp musiken och skrev rent våran låt nu är det bara ackorden kvar! 
Efter lunch började jag med en SO hemtenta i ekonomi och fortsatte med den hela elevensval oxå. 
Medans Martin kom på sin dröm i livet, han ska bli frisör! Så jag ville ju vara snäll och låta honom träna upp sig så hans dröm kan gå i uppfyllelse så här e resultatet på hans fina uppsättningar : 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0