Nöjd :)



Fick tillbaka mitt provresultat från matteprvet idag och jag fick VG, jag är nöjd! :)
Vi fick håltimme på idrotten men ist gick jag, Jenny och Martin till bilden som var våran sista lektion och jobbade extra länge, duktigt av oss (; ..
skyndade till bussen ner till centrum för att åka till stalllet.

Idag red jag Pandora?!
Jag har nog bara ridit henne en gång förut och det va väldigt länge sen!
Men det va roligt och annorlunda. i början gik det lite sådärr men på slutet blev hon jättefin och det kändes bra!
Vi hade lite kavaletti och det vi ville få ut av övningen var att få hästarna låg i formen och att dem skulle jobba genom överlinjen. 
Många galoppfattningar blev väldigt bra men över galopp bommarna gick det inte jätte bra däremot över travbommarna gick det super! :D  

Nu ska jag snart gå och sova och ladda inför de hemska nationella provet som är i morgon i engelska i 3 timmar!
hoppas jag överlever! (;




Kommentarer
Postat av: Amanda

Söt häst och fin blogg :) Jag rider också, alltid kul att hitta någon med samma intresse :P

2010-03-19 @ 18:04:34
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0