Måndag 29 mars



Märkte precis at ljudet på videoklippet jag la upp igår inte funka men ni får leva med det (;

Idag hade vi vanlig dag i skolan. Blev nästan klara med dansen vi gör på gympan braa hobbat tkr jag! (: jag och Tindra hade oxå nationellt prov i engelska, den muntliga delen. Så nu är iaf engelskan över i nationella, skönt!
Det gick helt okej och var inte jättesvårt men jag har lite svårt med grammatiken men läraren sa iaf att vi båda nådde högre en målen! ;D

efter skolan tog jag mig till stallet. Jag och Minna åt och så när vi kom dit för vi höll på att svälta ihjäl (A) .. Sen bytte vi om och gjorde i ordning hästarna och idag fick jag rida Caramelle, liten chock.Brukar aldrig rida henne!
Hon är rätt så seg men svarar för hjälperna helt okej fast man behöver hjälp av ett dressyrspö (; ... Men för att jag aldrig brukar rida henne så gick det riktigt bra! roligt var det och vilket träningspass! helt död efteråt!

Det va lite jobbigt att jag mådde illa under tiden jag red oxå, usch usch jag pallar inte bli sjuk när jag ska till riga och allt på onsdag! och sen äre ju påsklov!
Nuu är jag iaf hemma och vilar (:

Caramelle är den bruna hästen (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0