Måndag 22 Mars



Igår var jag verkligen trött och otaggad på att skriva ngt inlägg så det blev inget! Men nu ska jag berätta lite om gårdagen.

Var i skolan från 8.10- 16.10 hade vanliga lektioner och inget speciellt hände. Gympan va rätt rolig faktiskt! haha, vi hålelr ju på att koegrafera en egen dans och det går väldigt bra för min grupp! det som var lite galet var att vi råkade göra bort oss för läraren... jaa väldigt mkt! men jaja sånt händer, höll bara på att garva ihjäl mig efter för det var ju jag mest som gjorde bort mig och sen vare martin!
Iaf efter skolan så åkte jag ner till huddinge med Martin och Jenny, Martin och jag gick till korvgubben och köpte french hot dog och tror ni inte jag gör bort mig igen?! eller Martin gjore bort mig, inte okej! x) Sen gick vi vidare till min buss och så åkte han till stan och jag till stallet.

Jag diggar mitt och Minnas kodspråk ingen fattar utom vi haha! X)
"hippihippihoppi gjorde det här idag!" " Mp och Fk gick förbi idag!" massa galet haha!
Iaf så hoppade vi idag och vi hade Therese för Chrille är bortrest och åker skidor. Vi hoppade lite och jag red Virginia och det gick helt okej men inte lika bra som i fredags om jag ska jämföra.




Bli inte arg nu Martin, jag hittade precis en väldigt fin bild på dig (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0