Jag vill inte veta..



Hemma idag..
klassen skulle samlas 7.15 vid snäckan och åka till "lära sig spela in film grejs" och jag är lite halvt sjuk plus att jag skulle behövt gå minst två timmar tidigare för jag ska jobba i stallet så kände att det var menat för mig att stanna hemma.
Nu mår jag iaf bättre mådde jätte illa.

Jag kom fram till för någraminuter sen att jag inte ens vill veta hur mkt pengar som går åt till min ridning! asså det är ju helt sjukt!
jag och en kompis snackar lite om det just nu.
bara för en termin kostar det ju ca 8000 kr, för en enda tävling går det mer än 1000 spänn. All utrustning man har är värt sjukt mkt! och jaa jag vet inte vad! Jag är väldigt tacksam för att min mamma och pappa är vlliga och betala dem summorna för ngt jag verkligen brinner för! (A)

Roo gård 2009

Jag och Barbie 2009

Casper, pärlan och jag, många år sedan. Saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0