Grymt länge sedan!



Åh vad roligt! jag fick Rida Barbie idag! :D
Har inte ridit henne sedan sista tävlingen och när var det joo innan sommaren 09!
Det inte super, hon va fett otaggad men det var ju så roligt att sitta på henne igen!
Och det behövdeskände jag eftersom jag ska tävla henne nästa måndag.
Hon brukar alltid tagga till, till tävlingar så får hoppas på det, tror att hon kmr bli sjukt glad av tävling eftersom det var så länge sedan nu! Roligt kmr det lbi och jag är nog mer taggad än någonsin! :D

Kanske ska berätta lite vad vi gjorde? Jo vi gjorde absolut inget speciellt men roligt var det ! Vi hoppade bana och så kärde vi omhoppningssvängar! Då blir man ju ännu mer taggad på tävling lixx!

Kvällen var även väldigt flummig och det kmr bilder när jag har fått dem! :D

Banan, jag är inte spec bra på att rida i paint men iaf ett försök haha(A)






Kommentarer
Postat av: Annelie

hahahaha Sofiiiiee!! jag diggar din vackra bana alltså !! XD <3<3

2010-03-27 @ 11:39:45
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0