ÄNTLIGEN FREDAG!



åh vad skönt med helg! helt underbart!
Dagen började med syslöjd det går bra med klänningen.
På idrotten fick vi veta att i grupp ska vi göra en egen dans under 3 veckor som sedan ska redovisas för Mia(läraren) det ska faktiskt bli rätt kul! Jag ska vara med tindra, Jenny, Martin, Andreas och Alex! (:
Hade teknik sist på dagen och jag lyckades koppla en lampa så att om man klickar på en knapp sätts den på och av! Tack för hjälpen Martin (;

Jag gick hem och så kom Nina hem till mig, vi åt lite och tog det lugnt sen åkte vi vidare till det andra hemmet stallet! ;D
Flummigt som vanligt och sjukt roligt!
Red Virginia, ganska länge sedan nu så det va jätterroligt! Känns som om jag troligen kmr tävla på henne denna termin, iaf någon gång elr så men absolut inte säker på det. 
Vi övade på många böjda linjer, räkna galoppsprången och så där, roliga och bra övningar! i slutet satte vi ihop allt till en rolig bana. bra att träna på nu när tävlingarna snart kommer igång! 
Känner att vi har blivit dåliga på att filma på sista tiden men ska försöka se till så att vi filmar snart någon gång igen!

Fick grymt ont i knäna efter ridningen, länge sedan jag fick det och det är ju så himla jobbigt! usch usch! Men det går ju över!




 .,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0