Amanda & Sofie



Tihii Amanda kom hit idag igen, mamma och Marie (amandas mamma) skulle åka till ikea och jag tyckte jag kunde få sällskap av amanda här hemma eftersom jag är sjuk.
Vi har haft "puss kul" haha som amanda sa, såå gullig du är! 
Pratat massa, redigerat lite fina bilder, haha kmr lägga upp lite längre ner i inlägget. Lyssnat på musik och varit ute o busat med Sally har vi oxå gjort, jaa mest tagit det lugnt och haft en mysdag!
Vi fixade med Amandas nya blogg oxå, snart kmr hon börja skriva där! ;D

Jaa såhääär duktiga var vi på att redigera bilder, vi fattade ingenting av det där programmet jag har men lite ramar i glitter lyckades vi med, haha! (;

  

Dagens låt:



Sofie.,

Kommentarer
Postat av: Nina

snyggingar :D<33

2010-03-08 @ 20:38:19
URL: http://ninasmytologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0