Vårsoaré




Vid halv 11 kom jag till skolan, vi hade sovmorgon! (:
Vi städade bänkarna i klassrummet och sen städade vi ur våra skåp helt!

Efter det åt vi lunch och sen gick vi ner till huset i huddinge där vårsoarén var!
Det var helt sjukt varmt att gå dit och det blev inte bättre av att komma in i ett kvavt rum med massor av människor!
Där inne satt vi i ungefär 1.5 timmar och tittade. Många var faktiskt jätteduktiga sp de var roligt... men Sjukt varmt!
Vi slutade lite efter halv 3 och då gick jag hem till farmor för att hämta sally ( vilket är världens omväg när man kommer ifrån huddinge c), iaf så satt jag där en stund för jag orkad einte röra mig och sen åkte vi hem och nu sitter jag och äter hallon%björnbärspaj med Grädde?!
Jag har aldrig tyckt om grädde så mkt men jag var verkligen sugen på ngt och det var de ända som fanns så de fick de bli ;D

ikväll hoppas jag på att träffa några kompisar eller ngt för jag orkar verkligen inte sitta hemma i det här vädret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0