underbar dag



Slutade 11 idag!
Nu är det absolut inget plugg kvar och betygen sätts idag! :D
Började med matteredovisning och den gick bra sen hade vi SO eller ah vi skrev en utvärdering sen satt vi och snackade, efter det hade vi fysik och hade typ som ett test man skulle diskutera energikällor i grupp och skriva massa saker.

Sen fick vi gå hem! Vi slapp ha spanska, svenska och kompisråd :D

Ngt irriterande under dagen var att jag fick veta mitt betyg i fysik och läraren stog och pratade om att jag hade på MVG och VG+ på allting vi gjort men nej hon ger mig ändå bara VG i betyg?! Inte okej..
Annars har dagen varit underbar och ikväll blir det att jobba i stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0