Sofie och Nina vilse i skogeeen!



Som jag har skrivit redan så planerade jag och Nina åka till ponny SM idag på årsta runsten och vi visste inte hur man tog sig dit.
men så kollad ejag på sl och hittade ett sätt så då körde vi på det men tror ni att vi kom rätt ??
Vi åkte fan först ända in till lida och åkte tillbaka och så gick vi av vid någon skum busshållplats och började vandra.. vi skulle gå 800 m...
Vi gick 5 km!
Sen kom min mamma och hämta oss någon stans mitt i igenstans haha!
Vägen var helt kurvig så vi tänkte hela tiden att efter nästa kurva är vi nog framme... men vi kom aldrig fram men när mamma plockade upp oss tror ni inte vi åker runt en kurva till och så ser vi att det står " årsta runsten, ryttar tävling" ??!!!!!
Gaaah!
Vi åkte ifrån huddinge halv 2 och kom fram till årsta runsten halv 4, lyckaaaat!
Vädret hade vi tur med på vägen dit men när vi kommer fram börjar det självklart åska & blixtra och spöregna och där sitter vi och är stolta över att vi kom fram och kollade på tävlingen..
en halvtimme senare var tävlingen slut för idag.. hahah! -.-'
Då gick vi in i deras ridhus för att kolla  på SM invigningen, och sjääälvklart börjar solen skina igen då!

Det var vårt lilla äventyr för idag och världen ville inget annat än att jävlas med oss, haha!

Framååt                                                   bakååt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0