skolavslutningen



Efter några timmars sovande var det dags att vakna för avslutningen.
vi var uppe på IP:n oh hade uppträdande och sånt och bla elevstödjarna fick gå fram och få biobiljetter och jag var en av dem och usch vilken scenskräck jag har!
Efter uppträdanden och sjungande så gick vi till klassrumet och fikade ett tag sen fick vi våra betyg, en bok med våra deckare från 08, ett brev som vi hade skrivit till oss själva i början av 7:an, en dvd med bilder från alla år och lite så! 

grymt nöjd med mina betyg, 260 poäng! :D 
Och Jag gick från G i kemi förra terminen till MVG nu!! :O *chocktillstånd*

Sen kom den sorgliga delen av allt som jag inte ens kan tänka på utan att nästan börja gråta.
Vi skulle säga hejdå vilket inte gick så bra så vi sa aldrig hejdå men vi kramades och fan va vi grät!
usch vilken hemsk dag jag var inte ens glad över att vi har sommarlov, bara grät.
Vi var kvar i skolan och kramade alla och grät i minst 1 timme efter vi hade slutat och kunde inte gå därifrån.

Fan den värsta skolavslutningen någonsin.
Jag älskar alla så grymt mycket!

ska intre deppa mer nu, utan ta vara på varje sekund av lovet och träffa alla!





Det är slutet på en bra början ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0