Promenaaden :D



Jag och Lina har som sagt varit ute med hundarna hela dagen, Sally har blivit mycket piggare och gladare nu så min oro börjar släppa.. Jag blir orolig för minsta lilla när det gäller henne.
Dagen var super mysig och vi gick i skogen till gömmaren och så satt vi där och pratade och fikade ett tag, det var typ inga människor där!
Sen började vi vandringen tillbaka och vi var ute i ungefär 3-4 timmar tror jag (:
Det är en promenad som blivit en traition för oss, haha! neh men vi måste göra den varje sommar minst en gång (;


När jag kom hem gick jag över till grannarna och mamma och så har vi kollat lite på bröllopet, eller jag missade vigseln men har kollat ett tag efter det.
Vi såg och flygplanen som åkte över dem här hemma! (;

snart ska vi äta middag med grannarna och sen ikväll ska jag träffa lite kompisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0