panikångest



Jag glömde berätta det förut att när jag kom hem ifrån gymmet så var INGEN hemma men altandörren var öppen.

Ingen söt Sally kom och hälsade på mig och jag fick panik och letade igenom lägenheten minst 3 gånger. Hon var inte där, jag höll på att få hjärtattack alltså!
Jag ringer mamma och säger det till henne och hon får ju lika mycket panik som jag och hon står i affären någonstans och kani nte hjälpa till.
Jag springer ut och börjar titta efter henne (hon har aldrig rymt och vågar aldrig gå lång ifrån mig eller mamma om hon är lös) så hon kunde lixxom inte ha sprungit lång antog jag.
Men 1 minut senare ringer mamma igen och säger att Fredrik är ute och går med henne?!!
Det händer aldrig utan att man får tjata ihjäl sig!

Tur det men fan va arg jag blev han skrämde ju livet ur mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0