lyckad dag till slut



Idag och jag och mamma in till stan för att hitta en skolavslutningsklänning till mig.
Vi gicki flera timmar och jag hittade absolut ingeting! Jag var jätteirriterad och gav upp totalt och ville bara hem, men mamma tvingade mig att gå till  en sista affär, Vila, där hittade jag den! En klänning jag fastnade för direkt så den fick det bli! :D
Köpte även en (jag kmr inte ihåg vad det heter) men typ som en tröja fast den räcker bara till midjan och har halvlånga armar, om ni förstår vad jag menar. Bolero heter det väl?!
Påvägen hem köpte jag ett halsband och ett par örhängen som jag hoppas kommer passa till min balklänning. Och eftersom min klänning är utan axelband så köpte jag en BH utan band.

Till slut blev dagen iaf lyckad (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0