LUC of Sweden



Har ni hört talas om det?

Mamma har precis köpt ett par jättefina örhängen till mig därifrån!



Visst är dem fina? Jag älskar dem!
Tänkte berätta vad LUC och Sweden är för märke!

Det är ett Dressyr märke, ellr hur man ska säga, alltså ett märke för ridsporten så många utav smyckena ser ut som bett m.m. te.x ett halsband är flera små bett som sitter ihop som det här 



här är ett som ser ut som en kandarbettkedja



Jag tycker det är jättefina och något som gör det ännu bättre är att det är gjort till för att tåla slit i stallet!
de är robusta med ihop glödda ringar.

de är rätt dyrt men värt det? de är ritkigt fina smycken och väldigt bra kvalité, örhängena jag har fått har jag tänk tävla i (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0