Laserdome med klassen!



Jag har haft en så grymt rolig dag!
Åkte in til stan med min underbara klass och körde laserdome, det var grymt roligt och jag var sämst!
Första omgången kom jag 14/24 och i andra omgången kom jag 24/24, hahaa! :D



jag har aldrig kört det förut men de var grymt roligt faktiskt, roligare än förväntat!
Efter det gick vi ut och satte oss på en gräsmatta och åt lunch, jättemysigt!
Efter det vandrade vi vidare och så åt vi Ben&Jerry glass för att sedan åka hem! (:
Och hemfärden var... helt crazy!!! :D
Jag och Jenny var helt flum och gick runt och sjöng och kom på massa dåliga låtar och ah dansade :S
Grymt roligt! Skämde ut oss totalt, älska det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0