killers



Direkt när jag kom hem efter mitt och Ninas äventyr så var det bara att ta ut Sally på en promenad och sen byta om till mjukis kläder (orkade inget annat) och sen bar det va till heron city med Jenny :D

Först åt vi middag och tog ut våra biobiljetter, och jenny är så gullig så hon hade reserverat biljetter till en bio i salong 11 och rad 11.. för er som inte vet så är 11 mitt turnummer (;
Då kunde de inte bli bättre än bäst?! :D
Ändå så fick vi panik innan och fick lust att byta bio haha!
Först blev vi sugna på skräck sen att se Dear John, men dem gick inte förrän en timme senare och vi orkade inte vänta så det blev killers iaf, det var ett bra val tycker jag :D

Den var jättebra och rolig och spännande :D
Mitt under en spännande och knäpptyst sen så kommer jenny och förstör stämningen med värsta nysningen, och självklart börjar jag as garva och det var sjukt roligt, hahaha X)

och jaa på hemvägen var vi ju tvugna att sysselsätta oss med något på bussen så tänkte bjuda på lite otrloigt vackra bilder!

Jenny sa gris jag tänkte fisk! hahaha!

Här har vi "giraff posen"!!

ehm.. ank posen X)

säleen                                                                                 ledsen säl

tigeeern!

Hard rock halleluljaaa

The klassiker !! This is how angels shiit!


Och nej människorna på bussen tyckte inte vi var riktiga normala när vi satt där och försökte låta och se ut som alla djur, men who cares?! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0