Har precis kommit hem ifrån gymmet!



Gymmade med Andreas, Berik och Jesper det var faktiskt jätteroligt!
Jag var väldigt skeptisk (stavning?) till det först men när vi väl började var de as roligt! ... och jobbigt.
Prövade mest massa olika saker idag för att få veta vad som är vad och hur mycket jag orkar och sånt.
Vi tränade i nästan 1.5 timmar både kondition och styrka fast inte så länge kondition men på den korta stunden vi sprang hann jag få världens blåsa under min stortå som oxå spräcktes, så grymt äckligt! -.-'

Känns bra nu efter att ha tränat och det blir självklart fler gånger!
Det jobbiga var bara att bestämma sig för att gå dit sen blev de as roligt :D



Kommentarer
Postat av: camille - Djursholm ponnydressyr gäng

Fin blogg! :)

Besök och kommentera våran nya ? :)

2010-06-02 @ 20:16:38
URL: http://djursholmdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0