Gymmat och middagen med vännerna.




Idag har jag varit och gymmat med några killkompisar, var väldigt otaggad idag men det gick väl rätt bra iaf.
Vi tränade mest armar och rygg men också lite mage och ben.
jag blev jätte irriterad på musik dem spelade, typ lugna favoriter lät det som! Man vill ju ha musik som taggar en!

Igår kväll var jag och åt middag med tjejerna, det var hur mysigt som helst!
Vi åkte in till stan och åt middag på pizza hut.
Kändes bra att få ett bra avslut på den sorgliga dagen lixxom, tack för härlig kväll! :D










Kommentarer
Postat av: Lova

Tack själv ! :) det var jätteroligt att samlas allihopa ♥

2010-06-10 @ 18:28:21
Postat av: Anonym

tack själv ;) haha fick inte jag vara med på bild? :( nejdå skoja ^^

2010-06-10 @ 18:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0