Följde med våran hopp tränare på hennes träning



När hopp kursen slutade åkte jag och Nina hem  typ 20 minuter och åt och så sedan åkte vi tillbaka till gladö för att förlja med Ida på markarbetesträning med sin häst på södetörns ryttarcenter som ligger i nynäshamn.
Vi trodde att det skulle vara hoppning först men nej.
aja det var roligt iaf! :D
En hur mysig hund som helst var där det var en lurvig björn som vägde 80 kg, man kunde inte bli annat än kär! :D
Det gick väldigt bra för Ida även fast vi som följde med, Jag, Nina, Lovina och Sanna sysselsatte oss med annat under tiden haha!
När vi skulle hem så sov jag typ redan och lyckades göra det mesta fel när jag fixade opal för lastning, haha!
I bilden blev vi helt övertrötta och ah.. X)

Men i morgon är det en hel dag till och om jag ska någon chans att orka borde jag sova nu! :D
gooodnaaaatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0