dagens



idag blev jag väckt 20 i 12 *gäsp*
Mamma tyckte vi skulle till IKEA och sen hem till min mormor och morfar för att fixa med deras post eftersom dem är utomlands.
Så jag skyndade mig och så åkte vi iväg och vi kom till IKEA ungefär 14.30..
Sprang in och var där en kvart för jag skulle möta upp Andreas och Jesper för att gymma 15.15.
Det blev inte lite stressigt. Men jag hann hem till 15.00 och bytte om och så kom jag i tiid, haha:D

gymmpasset var jobbigt, träningsvärken kommer plåga mig imorgon -.-' .. Men det är så det ska vara då vet man att man kämpat, tjihoo :D

Ikväll tror jag att jag ska träffa kompisar och kolla på "this is it" eller så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0