bästa balen!



Kanske ska ta och berätta om balen i hade igår! :D
Det var en så sjukt rolig dag!
Började kl 10 hos frisören.
Resultatet:

Min drömfrisyr! (A)

Efter det åkte vi(jag och Tindra) hem och så började jag sminka mig med hjälp av Sofie (:


när sminket var klart så tog jag det lugnt ett tag sen klädde jag på mig min klänning och åkte hem till Mira.


Där fixade vi det sista och pratade massa tjejsnack (;
Sen kom min pappa och hämtade upp oss i den tuffa bilen



sen gjorde vi stor entré (;


Efter det var det mingel och bli fotande.


Middagen var faktiskt god! *chockad*


Första dansen blev en vals med Andreas, sen blev det partyyy! :D





9D is the shiet!


Lärarna uppträdde oxå och vi dansade i flera timmar grymt roligt var det!
Har masssaaaaaa bilder dem kommer läggas upp å facebook såklart men jag kommer nog slänga in lite fina bildbomber här med, verkligen en kväll att minnas livet ut!

Nu har jag sommarloooooov, har haft en sjukt jobbig dag med massa tårar!
Men nu ska jag rycka upp mitt humör och träffa tjejkompisarna och så ska vi dra in till stan och käka på restaurang (pizza hut), haha! :D
Juste ett inlägg om skolavslutningen kommer oxå upp antingen ikväll eller i morogon hoppas jag! :D

Det här sommarlovet ska bli det bästa någonsin, ta vara på varje dag!! :D




Kommentarer
Postat av: Nina

ÅÅÅÅH VA FIN DU VA !!!!!! <3333333333333333333

2010-06-09 @ 16:43:20
URL: http://nibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0