This is it



Ikväll har Bästaste Amanda och hennes mamma varit här och hälsat på.
Vi började med att fika glass och melon, sen gick vi in och kollade på "This is it".

Den var så himla bra!
Man(jag) fick en helt annan syn på Michael Jackson jag har aldrig riktigt vetat hur han är som person.
Jag blev väligt inspirerad och han har ju en så häftig röst. Och det bästa med hans låtar är att han hela tiden har en tanke bakom texterna och han gör allt så profitionellt så det finns inte!
Jag är rätt såld, jag har alltid gillat hans låtar och hittar inga som är dåliga men nu blev dem ännu bättre (;

det är verkligen en måste se film för alla som inte sett den! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0