På lördag åker jaaag!! ...



Det blir aav ! :D
Asså jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen :D
På lördag åker jag ner till göteborg och träffar Julia! :D
Jag ska bo hos henne tills på torsdag, tror det blir då jag åker hem , och det ska bli så roligt!:D
Planen är att vi ska gå på Liseberg oxå, wohooo :D 

Av alla ställen jag har varit po har jag aldrig varit i göteborg, haha! Eller jag har typ varit på deras flygplats en gång, det är de ända och de räknas inte alls! 

Hade inte planerat alls att åka dit nu, men mina grannar ska åka dit och dem visste att jag vill dit under sommaren så dem sa att jag kunde åka med dem ner och så åka tåg hem eftersom dem åker hem redan på söndag och det hade jag inte riktigt lust med! (; 

Nu ska jag fortsätta älska livet med kladdkaka, tv och musik och skriva en packlista! 

GLAAAD SOFIEEE!.,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0