Stuleen.



just nu sitter jag på min grannes data.. ÅH vad jag längtar efter min nya just nu!

tänkte berätta om min rätt dåliga kväll.

Jag åkte hem till en kompis och då har Roberts moppe precis blivit stulen och dem är ute och letar och sånt efter den. De polisanmälde och massa saker och usch vad de förstörde mycket av kvällen, fan för sånna idioter asså!

När vi kände att det var meninglöst att leta mer så gick vi in till Lindberg och kollade på ågon äcklig skräckfilm som inte var så speciellt bra för den var inte så läskig som en skräck borde vara tycker jag.
När det väl hände ngt var den bara äcklig lixxom.

Sen fick jag en lektion av COD, haha, den var inte så lång men jag lärde mig att man använder en intervention eller vad den nu hette till att skjuta på långt avstånd.. alltid bra att veta (;

Så kvällen blev både uschig och lyckad iaf, tur att allt inte var dåligt iaf haha (;

Jag hoppas på att få min nya data i morgon så jag kan börja göra inlägg med bilder igen (:

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Min syrras kompis mope blev oxå stulen igrå eller förigår :O <3

2010-07-13 @ 08:26:51
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: NINIS

OMG BONNIES MOPPE BLEV OXÅ STULEN IGÅR ! :O <3

2010-07-13 @ 10:52:06
URL: http://nibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0