min underbara vecka i Göteborg!



Jag är tillbaka! :D orkade intre uppdatera igår kväll kom sent och det hände lite saker som jag kan skriva senare i inlägget.

Tror ni inte att jag blev sjuk i göteborg?! Jag är alltid sjuk när jag åker bort, när jag var på klassresa på Gotland så var jag sjuk, när jag åkte till Åre i vintras med Annelie var jag sjuk och nu när jag åkte till göteborg blev jag sjuk!
jaja, har iaf lyckats haft det grymt ändå! (:

Lördags: Vi åkte vid 7 och kom fram kanske 12 eller 1? , jag kommer inte riktigt ihåg. Vi hade bestämt att jag skulle åka till en terminal men tror ni att jag och Johan hitta dit? nej såklart inte helt plötsligt hade vi kommit till jenny-lunds ridklubb där Julia var och hjälpte till på en ponnyhopptävling.
Så det gjrode ju inte så mycket men vi hade planerat att hennes föräldrar skulle hämta upp mig vid den där terminalen, haha!
Vi var på tävlingen i några timmar och hjälpte till sen åkte vi hem och red ut med Julias två systrar! (:
det var supermysigt och jag red en av deras hästar som heter Libby, och tro det eller ej han är hela 27 år! (:

Söndag: Vi hade planerat att vara på tävlingen vid 11 och hjälpta till inne på banan när klasserna L:A och MSVB var, men självklart vaknade vi inte förrän 11 haha! Vi orkade inte heller stressa oss så vi kom till tävlingen vid ungefär mellan 1 och 2.
Det var jättemånga inne på banan redan så vi behövde inte hjälpta till så istället satt vi och kolla på! (:
På kvällen red jag och Julia ut ensamma och då red jag på en av hennes systrars häst Tara.
Och när vi var ute i skogen och pratade så ser vi helt plötligt en älg och en kalv!
Det var ju min dröm jag har aldrig lyckats se en älg som är fri!
Det var jätte ballt! Vi tog en liten omväg för att den inte skulle bli arg och dem följde oss med blicken hela tiden och så när vi har gått lite så ser vi att det inte bara är en kalv utan 2 ! :D
Jag var hur glad som helst! :D
3 älgar som är fria på samma gång lixxom!

Måndag: slappdaaag! Julia var sjuk och hade halsfluss och jag var på gång att bli sjuk så det blev en mysig filmdag/kväll (;

Tisdag: Vaknade upp med skit ont i halsen, usch!
Vi slappade först ett tag men sen tog vi tag i oss själva och red ut med en av julias kompisar! (:
vi red rätt långt och busade runt i skoogen, jättehärligt! Även idag red jag Tara.

Onsdag: LIIISSEEEEBEEERG! :D
Vi träffade Lovisa där, så då var vi tre av oss från sjöis(ridlägret jag har gått på 3 år i rad) gänget iaf! :D
vi var där från 11 på morgonen tills det stängde 22 på kvällen, haha!
Det var hur roligt som helst och vi åkte de mesta och hade massa roligt! (:
Vi vart ju hur trötta som helst plus att vi var sjuka men det var så grymt! 
Vi åkte vatten grejerna miljarder gånger och om vi blev blöta fyfan vad vi frös sen på kvällen, haha!

När vi kom hem var vi inte lite trött men vi lyckades titta på en hel film!..  okej jag fattade inte så mycket för jag orkade inte fokusera men iaf!

Torsdag: Den sämsta dagen på veckan? -.-'
Usch, vi gjorde inte så mycket bara nköt av de sista timmarna. (: 
Klockan 18.02 tuffade tåget iväg med mig sittandes inuti och uschochfy!
Tågresan var lång 5 hela timmar, men tiden gick ändå ganska fort.
Jag böjade läsa en bok som heter törst som är den första boken i en serie! Den verkar jättebra! :D 

Långt inlägg men tvugen att berätta lite (; 
Jag har fotat lite men har ju inte min egen data just nu så lägger in dem i början av nästa vecka (: 




 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0