Lite uppdatering (:


Nu har de blivit lite dålig uppdatering, men har inte hunnit eller orkat.
Vi har det fortfarande bäst men idag och igår ha det blåst ifrån söder vilket innebär KALLLT vatten!
Men det varma kommer tillbaka snart igen.
Igårkväll var det e kille som ramlade inne i stan och man hörde hur de knakade till i hans ben, fyfan vad jag led med honom då! Jag började må illa och usch vad jag hatar när andra gör sig illa!
Sen har jag en underbar nyhet, "min" kattunge är kvar här! Alltså vi matade den och så förra året och nu har han blivit tonåring! Hans mamma har ungar i magen som ploppar ut när som helst och vi fortsätter mata dem i år oxå, dem är väldigt smala eftersom ingen bryr sig här. Hatar att det är många som är så mot djuren här! Aja huvudsaken just nu är att dem mår bra (: ..
Jag har oxå hört att det är regn i Sverige? Lät inte så härligt men de behövdes ju regn och jag är ju inte drabbad haha :D
Nu ska jag duscha och äta middag sen bär det av ner till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0