laaat



I morse var jag hos tandläkaren, de säger att de går jättebra och att de inte är speciellt långt kvar nu. Han spände och så där och allt gick bra.
När jag kom hem la jag mig i soffan och kolla tv och somnade! Jag sov i säkert 3 timmar, vaknade typ 13.15! -.-' haha!
Sen tog jag med sally på den vanliga promenaden och nu gör jag inte speciellt mycket. (:
Får se om de händer något idag, annars blir det till att ta det lugnt och hoppas på att dagen slutar med humöret på tooppptoppptoppp... Ni får veta sen om det som jag hoppas på blir av! :D

(Just nu sitter jag på min brorsas data, eftersom min inte riktigt tycker om mig längre, det är därför det inte blir några bilder i inläggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0