Jag fattar det inte.



Jag är så seg när det gäller packning, haha!
Jag brukar börja packa ungefär en vecka innan så idag har de varit lite panik och jag är precis klar!
wiie en stoor resväska blev de men de var bara för jag skulle få plats med ridstävlar o sånt oxå, så egentligen är det inte så jättemkt (:

jag kan verkligen inte fatta att jag ska träffa Julia i morgon, det var lixxom ett år sedan sist och aah, neeh jag vet inte vad jag ska säga! :D det är verkligen helt Crazyyyy :D  

LYCKAAAAAAAAAAAA på högsta nivå!:D

jahapp nu säger jag väl hejdå bloggen tills jag kommer hem, men man vet aldrig om det kmr ngt litet inlägg där jag skriver hurjag mår och sånt men får se, annars blir det uppdatering igen på torsdag elr fredag (:

See yaaaa! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0