gårdagens kväll


Igår kväll åt jag pizza till middag, det var faktiskt väldigt gott! Brukar inte vara favorit maten (;
Efter det gick vi runt i lite butiker och jag kunde inte hålla mig för att köpa ett par flipflops från o'neil (;
Sen gick vi till en hur härlig affär som helst. En äldre man ägde den och han hade hur mkt fina saker som helst och han lyssnade på underbar bra, mysig musik!
Jag blev helt kär i honom! När Pernila skulle köpa en kjol därifrån och hon berättade att hon är med barn så gav han en gåva som var till barnet, e "happy buddha" , när man skakade lite på den så bringade den lycka i evigehet.
Det var så himla fint! Jag började ju stan gråta, haha (A)
Efter det sa vi hejdå för idag åkte dem hem "/
Idag har jag och Emelie badat massa, vi låg och snorklade i över en timme haha, man var liiite kall efter det. (;
Men nu ska vi ha en myskväll på stan som vanligt vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

SV: Tack :D <3

2010-07-29 @ 19:33:57
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0