sista dagen på hoppkursen



jag orkade inte skriva igår om sista dagen på hoppkursen så jag gör de nu!
Jag red Virginia första passet, då hade vi lydnadshoppning! De va roligt och det gick jättebra!
Jag har väldigt dåligt minne, så för tillfället kmr jag inte ihåg hur de vi hoppade såg ut jag blir galen men jaja. om jag kmr på det så skriver jag ett nytt inlägg om de. 

Andra och sista passet red jag Irma! roligt jag har nästan aldrig ridit hästen förut! Vi hoppade massa roliga saker! I slutet fick vi hoppa ganska högt oxå roligt! Irma var väldigt rolig att rida! Hon hoppar jättemkt med ryggen så det känns som hon slänger en rakt upp men ah, haha!  bilder och filmer kmr kanske senare! 

Sofie., 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0