nyårsafton!



Hade en underbart rolig kväll och natt!
började med att gå hem till några där mamma skulle vara på fest. vi käkade där sen drog jag, Erik och Henrik hem till erik och chillade och flummade. as roligt! vi kollade på MTV, de va typ top 150 som skulle sluta precis innan tolvslaget och vi va självklart tvugna att veta vilken låt som vann så vi förberedde oss på att springa tillbaka dit festen var för att fira tolvslaget med våra föräldrar och alla, så när vi fick veta vilken som vann (flo rida - right round) så kubbade vi sönder tillbaka till vfesten och firade! ;D träffade, Tindra och några oxå vid tolvslaget för dem va precis där vi firade oxå! Sen skulle jag henrik och Erik gå tillbaka hem till Erik, men ist gick jag hem till tindra och badade tunna! Det va sjukt roligt!
typ vid 3 gick jag tillbaka till Erik och Henrik, så kollade vi på filmen "Patrik 1,5".
Grymt lyckat nyår! kom hem typ vid 5 och vaknade 2 idag haha! :P

Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0