Måndag igen då!



måndag igen då, hatar måndagar i skolan, man har en hel vecka framför sig med massa läxor o prov plus att vi har våran längsta dag, och vi har bild! usch jag är jättedålig i bild, inte kul!
hände inget speciellt under skoldagen när vi gick hem gjorde min dag, haha! först ska olle styla lite och hoppa över ett "staket" elr vad de va, iaf så gick det sönder när han hoppa över, jag o tindra höll ju på att garva sönder! Sen så kunde jag inte räkna heller, jag bah: Idag är de den 18? Isf är det ju den 20 i morrn, den 21 på onsdag... 
Och tindra bah : sofie?! haha 18 idag och 20 i morrn?
Fail haha, någon minut efter de så går vi på en liten väg och så halkar tindra och hon typ försöker lyckas att inte ramla och viftar med armarna och benen överallt, ja går inte att förklara men jag höll p att dööö av skratt, kunde knappt stå upp! underbart haha!
Sen är det ju oxå väldigt roligt med "uppneröverallt". ja ingen kmr ju fatta förutom Tindra för det är våran lilla hemlighet, haha! ;D

Juste fick veta mitt resultat på matteprovet fick 35/40 så det va VG+ tror jag ! (:
När jag kom hem började pluggandet, har kemiprov på torsdag, SO inläming på fredag, engelska glosor till torsdag, spanska läxa till torsdag och jag vet inte vad! usch!

Bild på mig och jenny för länge sen,

Sofie.,

Kommentarer
Postat av: N

Frågestund pågår nu i bloggen, fråga allt som intresserar dig. Alla blir länkade, bästa frågan får en animationslänk på bloggen. Så fråga på! :)

2010-01-18 @ 21:13:47
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0