Hoppträningen



Har varit i stallet hela kvällen. Red Virginia idag och vi filmade massa! Filmerna är inne i datan så nu ska jag bara orka ladda upp dem på youtube och några ska jag sätta in på bloggen så ni kan kolla om ni vill. Men jag vet inte om jag kmr orka det idag men annars får det bli i morgon.
det gick iaf väldigt bra förutom att jag inte lyckades få rätt galopp efter några hinder. Väldigt rolig lektion annars, haha. Vi är ganska dåliga på att höra vad Ida, våran ridlärare säger, när vi rider banor och så där så idag frågade hon frågor om massa saker under hela banan, det va jättesvårt att svara på frågorna samtidigt som man red banan! Jag kom inte på svaren även fast hon typ frågade saker som t.ex. Vilken va din första lektion i skolan idag? vad gör du på slöjden? vilken färg är klänningen? och massa sånna jätteenkla frågor egentligen, men som blev jättsvåra att svara på samtidigt som man fokuserade på ridningen! haha, jag kan rekomendera det, väldigt bra träning!


Sofie.,

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Okej, va kul. Tävlar du nåt? :)



Skulle du va intresserad av en frågestund i bloggen? :)

2010-01-15 @ 23:12:20
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snygg header och sät häst ! :)

2010-01-16 @ 12:35:44
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0