hoppkurs



hoppkursen började idag! tjihooo!
Första passet red jag Afrodite, har inte ridiit henne på jättelänge, roligt! Vi red mest dressyr men också lite cavaletti. Det gick jättebra! hästarna har vilat i några dagar nu så dem va ganska pigga, Annelie red på Cefalon och han va helt galen, han flög i taket och Annelie ramlade av men som tur va gjorde hon inte illa sig. De blir tårta i morrn! ;D
Sen fick vi ett prov om hoppning! Jaa kändes som vi kunde allt iaf, vissa saker va vi osäkra på, t.ex hur långt spö får man max ha på en hopptävling? jag har ingen aning även fast jag borde ha koll på de, chansade på 70 cm, väldigt osäker på om de e rätt. Jaja vi får se i morgon.
Andra Passet hoppade vi lite, då hade jag Virginia, det kändes väldigt konstigt att sitta på henne efter Afrodite, Jättestor skillnad på steget och allt! De va roligt men gick inte så jättebra. Filmade inget idag, orkade inte för vi hoppade ingen speciellt rolig övning, kanske filmar i morgon.

Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0