Gymnasium



Kom hem för en stund sen från sjödalsgymnasiet, de hade informationskväll. Det var väl..bra. Jaa grejjen är att de var väldigt bra men så fort jag tänker på vilket gymnasium och vilken linje jag ska gå så blir det bara kaos i huvudet på mig, men funaderar iaf på NV/beteende. På sjödal har dem sjukt höga intagningspoäng, men kanske söker in där och kanske på östra jag får se hur det blir! Hatar tanken på att 9:an snart är slut, älskar verkligen min klass, vi har underbart roligt tsm, verkligen!

När jag kom hem skrev jag klart SO inlämningen, den skulle vara max en sida, lyckades jag? Nej jag skrev drygt 2 sidor! Bara skrev, det blev inte så bra men nu är det iaf gjort! Det va en sammanfattning om 1:a världkriget.
Nu belönar jag mig själv med att äta kräftor! underbart gott! (A)




Sofie.,

Kommentarer
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

sjödal är verkligen bra! men jag gick smek, skitkul var det!:D

2010-01-22 @ 20:19:57
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0