Gladös Luciashow 2009


Jaa nu kmr det massa bilder från våran luciashoow i stallet! Jag var häxa och red till den här låten :


Stilen på ritten är inte så vacker men, det va ju show som sagt och Barbie, alltså hästen jag red på blir totalt galen då, det var ett mirakel att jag ens satt kvar,haha! :D

Arg häxa, ingen inkräktar i min skog! haha!


Full fart!

upp med huvudet annars skulle jag flyga av!

Barbie hade iaf VÄLDIGT roligt! :D

Måste väl bjuda på denna vackra bild oxå! -.-' ;D


Glömde oxå skriva, för er som vill veta, så var jag häxa eftersom jag och några kompisar spelade upp en saga, som vi hade gjort själva och jag blev häxa, en kort samanfattning kan jag ju skriva oxå, det handlade om en prins och en prinssesa som träffades ute i skogen, det gick genom häxans skog och det va förbjudet häxan blev arg och förhäxade prinssesan, prinsen tog sin hät och jagade häxan och dödade henne, två feér botade prinssesan och så klart så levde dem lyckliga i alla sina dagar!

Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0