Exploderar snart!



Jag är totalt slut i hela huvudet, helt sjuukt mkt plugg den här veckan, jag blir helt förvirrad och jag blir galen på vissa lärare och andra personer! Usch!

Till i morgon:
Kemi prov
minst 40 glosor på engelskan (läxförhör på dem)
matteläxa (lämna in)
spanska läxa(lämna in)

Till fredag:
SO inlämning

Inte okej med så mkt läxor! Jag har iaf lyckats bli klar med en del av dem idag på elevens val, Vi var mkt effektiva hela lektionen! bra kämpat tkr jag! men min hjärna är helt slut och måste ju fortsätta plugga hela kvällen!

Snart ska jag iaf åka till stallet! En liten paus från pluggandet iaf! Roligt ska det bli! (:



Sofie.,

Kommentarer
Postat av: svea

usch, jag är inte ett dugg avundsjuk. så skönt att vara klar med skolan. :p



ja, jag har två egna hästar. :)

2010-01-20 @ 19:20:06
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0