drömfångare!



Fick inspiration från Nina!
Jag hade alltid en drömfångare ovanför sängen när jag va liten, jag trodde verkligen på att de fångade mardrömmarna och gav mig bra drömmar, och faktiskt så drömde jag nästan aldrig mardrömmar! lite coolt!
Iaf så har jag tyvär ingen drömfångare längre och nu när jag såg en på min kompis blogg blev jag sjukt sugen på att göra eller köpa en! Fett tufft att göra en själv men värsta svårt! Jaja en drömfångare måste jag iaf fixa som jag kan ha över sängen! Dem är ju oxå väldigt fina, vill verkligen ha en! känns tomt utan!

Bild från google

Kommentarer
Postat av: Nina

yeeej ! drömfångare ;D<3

2010-01-09 @ 14:59:34
URL: http://ninasmytologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0