Beslutsångest



Började dagen med skolan, helt vanlig dag!
När jag kom hem pluggade jag matte en stund.
Då hade dagen varit allmänt bra.
 Sedan ringde min fader och nu har jag beslutsångest. Jag har inte berättat vad som har hänt mellan mig o min pappa och jag kmr inte göra de heller för de är en ganska lång historia och mina närmaste vänner vet och de räcker. men iaf så har vi inte bra kontakt eftersom jag inte kan förlåta han.
Han försöker komma mig närmare iaf. Jaja nog om de så ringde han ju iaf och frågade om jag vill följa med han och åka skidor om han bokar en stuga i några dagar nånstans, även ska min bror följa med i så fall. Jag är tveksam, såklart jag vill åka skidor och sådärr, men det är väldigt svårt. Har ett nyårslöfte att komma närmare han för jag vill ju de men ah. Går inte att beskriva känslan men det är svårt att ta det där steget. men jag antar att jag måste göra de nån gång, saknar honom så mkt.
Vad tkr ni ska jag följa med honom elr ska jag inte göra de?

Konstigt inlägg men jag behövde skriva av mig lite,
Gammal bild på mig och pappa från Hvar(vårat sommarställe i kroatien)



Sofie.,
 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det är bara du som kan veta om du ska göra det eller inte, fast det är ett svårt beslut. Men det är ändå bara du som kan bestämma... :( <3

2010-01-13 @ 21:53:46
Postat av: Martin .. den bästa såklart ;)

åååk för faan sofie !!! .. inte för jag vet va som har hänt mellan dig å din farsa för jag e tydligen inte nära kompis me dig XD. driver .. men de e klart du ska åka :P. de kommer säkert bli jättekul :D!!

2010-01-13 @ 22:45:03
Postat av: Minna

Jag fattar att det är svårt beslut och jag själv vet inte vad jag skulle gjort men kör på magkänslan, det brukar funka :) <3

2010-01-17 @ 20:53:35
URL: http://minnajmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0