behöver lite hjälp..



Jag behöver en ny mobil för min har gått sönder så använder just nu en mobil som funkar jättebra men den e bara halft min fick den va min granne men tänkte lämna tillbaka den så fort jag får en ny.

SÅ, jag behöver hjälp med vad för mobil jag ska köpa!
Jag är ganska anti touch, jag tkr de verkar jobbigt och de verkar gå sönder lätt på många mobiler! Tänkte mig först en sony ericsson aino som har både touch och vanliga knappar men har hört från alla jag känner som har den att touchen inte funkar bra alls! så den mobilen dissar jag totalt nu!

Förslag på vilken jag ska köpa ?

Sofie.,

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sofie, sluta va så negativ mot touch xD

2010-01-06 @ 01:11:34
Postat av: Sofie

Okej jag kanske e lite för negativ mot touch men jag tkr de verkar jobbigt! (A) Men får se kanske blir en mobil med lite touch isf! :P

2010-01-06 @ 01:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0