Ännu en dag avklarad!



Hemska vecka, har ju haft helt sjukt mkt plugg men nu är det värsta över ska bara skriva en där inlämningsgrejen till SO:n i morrn!
Dagen började med Kemi prov, det va svårt, men gick väl okej, får se vad resultatet blir! G blir det iaf, haha!
Sendan var jag ju duktig och hade gjort ALLA andra läxor oxå så lämnade in spanska läxan och mattelxan som var till idag, Och så hade vi engelska glosförhör det gick bra!

Har inte heller hunnit skriva ngt inlägg om ridlektionen igår men de kmr senare ikväll, hoppas jag iaf! Ska försöka hinna fixa i ordning en film oxå, min mamma filmade! (:

Nu blir det till att skriva SO, önska mig lycka till! (jag är sämst i SO)


Vill ha sommar! (A)


Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0