annorlunda kväll i stallet



Åkte till stallet sen.. Det blev en väldigt känslomässig kväll, Så hemskt med Cefalon och det är så synd om Annelie att det är helt sjukt. Så fort Annelie började gråta höll ju såklart jag oxå på att göra de och så va de hela kvällen. inte kul.
Iaf så va allt inte dåligt med kvällen lite skratt fick vi till och ridningen gick jättebra! Vi red för Caddo idag, jag vet inte riktigt varför men hon va vikarie. Jag red min älskling Verona, hon va jätte taggad idag, lite jobbigt i början men jag galopperade av henne lite och då blev allt mkt bättre. Vi övade på att rida hästarna rakt fram, göra halter från trav till halt och halt till galopp. Det var svårt och funkade inte jättebra men sen så strechade vi ut hästarnas hals och efter det galopperade vi mittvolten och Verona var verkligen jättefin! Lektionen fortsatte bra och jag blev super nöjd!
Efter lektionen hade vi "möte". Det är lite kaos i stallet, brist på personal och så där. Vi pratade om det och försökte hitta lösningar, vi kom på massa bra och hoppas på de bästa!




Sofie.,

Kommentarer
Postat av: N

Jättefin blogg, allt bra me dig idag? :)

2010-01-14 @ 14:18:24
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0