11 januari!



11 = tur (A) Jag har haft 11 som turnummer hur länge som helst pga massor av saker som har hänt just den 11 elr så!
Iaf så fick vi sluta tidigare idag! nice! hade tänk hela dagen på att en håltimme skulle vara underbart!
På gympan körde vi två olika lekar, vi har aldrig kört dem förut, det var grymt roligt! Hade de bästa laget oxå, haha vi var sämst i allt vi gjorde men vi hade absolut roligast!
På SO:n Fick vi tillbaka provet vi gjorde innan julen och jag fick VG- helt okej nöjd iaf.

När jag kom hem så var mamma hemma, jag blev lite chockad för hon kommer aldrig hem innan klockan 5 men så berättade hon att hon var tvungen att gå tidigare från jobbet för att vi ska ju få nya soffor den här vecka och behövde bli av med dem gamla så då hade några gamla knarkare som hade startat nån renoveringsverkstad fått dem! Så nu är det helt tomt i vardagsrummet, men vi får klara oss några dagar utan soffa! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0