Tjalalala!!



Kan ju börja med att säga att det fanns inte ens chans att jag hann blogga igår och så för att först var jag i skolan, gick ner till Centrum för att åka till stallet.
Där red jag, jag red Misty, hon är rolig. Det gick braa! hon var jättefin när vi gjorde skänkelvikningar och sådär! (:
När jag kom hem så pluggade jag kemi sen totalkolapsade jag i min säng innan klockan 22!


Men nu till min dag!!
Jag gick upp 20 i 6 imorse för att åka skidor i kunsberget med skolan!
Och jag har haft en så gryyymt rolig dag att det är helt sjukt!
As roligt i både liften och backen, underbart väder, helt stilla i luften och strålande sol! Fett chill hela dagen!
Massa roliga saker hände hela tiden, Olle och Emma hade marshmallowstävling, haha de skulle proppa in så många som möjligt i munnen och mellan varje skulle de säga marschmallow! Helt sjuktroligt höll på att garva ihjäl mig!
Hade iaf en massa mysig dag och bilder kmr men inte idag, jag orkar vekligen inte ladda in allt!

Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0