Som jag vill ha det.



jag har kommit på hur jag inreda mitt rum för att det ska bli super mysigt, tänkte att ni kanske vill veta och så får ni tycka till hur det låter.
Mitt rum är väldigt litet och rätt så fyrkantigt med ett stort fönster. Jag har en vägg som är i körsbärslila ungefär med ngt udda mösnter typ som blommor. De 3 andra vägarna är typ vanlijvita.
Jag tänkte ha en svart "fransgardin" i fönstret. aah vet inte hur jag ska förklara det men jag tkr det är fint.
Sen på fondväggen,alltså den med lila tapet ska jag ha en ganska stor tavla, antingen en vanlig som man köper elr så ska jag ta ngn fin bild på mig när jag rider och göra den till en textiltavla, vad tycker ni?
Sen vill jag ha en liten ryamattai kanske lila,elr så.
I ngt hörn av rummet tänkte jag oxå hänga några ljus i taket i färgerna lila och turkosblå.



Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0