Onsdag



Har inget kul att skrvia om idag, har bara varit en allmänt vanlig dag i skolan, hände inget speciellt.
Sen gick jag hem, vilade i några minuter sen började jag läsa kemin men hann inte så långt innan min morfar kom hit för han skulle hjälpa mig att plugga SO, vi har prov på andra världskriget på fredag och han kan typ allt i andra världskriget, han är ju från Serbien (föredetta jugoslavien) så han va ju där under en del av kriget även fast han var barn lixx.
Så vi pluggade och det är alltid lika roligt att plugga med honom, allt blir dubbelt så roligt och jag lär mig jättemkt på jättekort tid! :D
när han hade åkt pluggade jag meer kemi, vi har prov nästa torsdag.
Sen har jag inte gjot så mkt är helt slut i huvet och vill bara sovaa!

Bilder från sommaren 2008 i krotien (;
 

Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0