Nu är det dags för fredagsmyyyss....



Igår kväll till idag så har jag varit med Nina!
Vi hade en jättemysig tjejkväll, bara pratade och chillade, sånt som e sjuukt nice ibland!
Jag blev KÄR oxå, Ninas rum är hur mysigt som helst! Jag vill ha!
Haha roligaste "jag är allergisk mot lakrits", hahah jag höll på att döö, Roligaste bortförklaringen jag någonsin hört!
Förlåt ingen annan fattar det där men va tvugen att skriva det ändå (A) 

På kvällen så red jag ju oxå, hästarna hade blivit vaccinerade så vi tog det lugnt hade lite markarbete/hoppning. 
Vi gjorde en jätterolig och bra övning! 
Jag red sötaste Darma och det gick Bra! 

Nina
 
Darma

Sofie.,

Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha vi var såå bäst asså :D

måste göras om som sagt ! :D <33

2010-02-21 @ 18:40:23
URL: http://ninasmytologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0