min dag! (:



trött idag, nationella proven tog kål på mig och bättre blir det inte för i motgon är det nationella i svenska skrivuppgift i 160 minuter!! herreguud säger jag bara! Men bara att kämpa! (:
iaf så som vanlig när jag är trött blev jag övertrött och va helt galen hela dagen. haha!

efter skolan åkte jag till stallet. alltid lika mysigt!
Idag fick vi veta att om alla kan så ska vi flytta våran riditd till torsdagar klockan 18.00 ist. Inget jag gillade så mkt men de funkar väl i en termin.
Nästa termin kommer jag inte kunna rida på torsdagar men då får jag väl flytta till måndagar elr så och det vill jag ju för då får jag chrille!! :D
Längatr grymt efter att ha henne!
iaf så red jag Turald idag! En liten busig och väldigt charmig fjording i stallet!
Vi red dressyr och hade Ida, som jag egentligen har i hoppning!
Vi gjorde skänkelvikningar och hade lösgörande och lydnadsövningar. Det gick faktiskt jättebra!
Ture var väldigt lugn och blev jättefin! Äntligen gick det bra igen i dressyren! har ju inte gått bra på två lektioner nu! Så det va jätterolig, fick upp mitt humör lite extra! (:

Hade ingen bild på Turald så fick bli en på mig o Verona ist<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0